Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~obsessedwiththesun | użytkownik

imię i nazwiskoOlivia adres zarejestrowany26.10.2007 @19:44:29 ostatnio na stronie29.03.2015 @20:06:11




Kiedyś digart był fajniejszy






- niedoskonałość to defekt, wada obecna już w życiu płodowym, wyrażana skrają beznadziejnością, niestety nie da się usunąć, nawet przeszczepem mózgu... smutne, ale prawdziwe.




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty20 komentarze681 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Takeda    10.02.2013 @22:54:55
nie poświęcam temu tyle czasu ile bym chciał, ale mimo wszystko czasem coś nowego powstanie dzięki za dobre słowa
pozdro
_______
"Gdy cię mają wieszać, poproś o szklankę wody. Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy, zanim przyniosą "
~Takeda    17.11.2012 @21:47:22
dzięki wielkie
_______
"Gdy cię mają wieszać, poproś o szklankę wody. Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy, zanim przyniosą "
~DAggERnoGod    29.06.2012 @15:21:53
Dziękuję, Twoje słowa napełniają mnie energią do dalszego działania! : )
_______
Qvo vadis Domine?
~boromir8    15.04.2012 @23:37:03
Jeju, nie sądziłam, że aż tak spodobają ci się moje bazgrołki xD Jeszcze raz wielkie dzięki Moja motywacja wzrosła tysiąckrotnie >u<
~ShalafiO    13.03.2012 @20:07:02
dziękuję za opinię, ale wiesz... coś w tym jest, że skośni mają jednak jakiś dar do rysowania komiksów
_______
świat bez kredek byłby do bani ;] -http://dr4wingismylife.wordpress.com/
+regnar    28.01.2012 @15:15:01
dzieki
~Mario89    05.11.2011 @21:09:26
Artystą nie będę się mianował. Poza tym, moje zdjęcia to sporo czekania, masa roboty i dużo kombinowania.

Czasami też trochę wiedzy i szczęścia
~bartoszkapron    17.03.2011 @23:13:51
dzieki za mile slowo
Pozdr
~matras    13.02.2011 @19:22:09
Dzięki , ja odczuwam niedosyt prawie przy każdej pracy . Wole zacząć nowe, zamiast męczyć ciągle to samo.
Pozdrawiam!
~Takeda    05.12.2010 @21:39:04
Dzięki mimo to fajnie byłoby mieć chociaż jeden, ech... :D
Pozdr.

PS. świetna galeria - zwłaszcza 'sesja strychowa'
ostatnio edytowane: 2010-12-05 21:44:17
_______
"Gdy cię mają wieszać, poproś o szklankę wody. Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy, zanim przyniosą "
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt